Fotografia korporacyjna Warszawa
Fotografia korporacyjna ma celu budować i wzmacniać wizerunek firmy i marki. W jaki sposób? Nie od dziś wiadomo, że ludzie to największy zasób firmy. Portrety pracowników korporacji to sposób na prezentację siły marki i potencjału formy jako całego zespołu.
Spójny i mocny wizerunek uzyskany podczas sesji w jednolitych warunkach to istotne narzędzie w budowaniu świadomego PR i wszelkich działaniach marketingowych.
Od indywidualnych portretów biznesowych po zdjęcia przedstawiające cały zespół – korporacyjne sesje zdjęciowe zaprezentują w pozytywny i naturalny sposób potencjał firmy i budzącą sympatię postawę. Dobre zdjęcia korporacyjne mają wpływ na to jak odbierana jest Twoja firma! Dlatego warto zaprezentować team z jak najlepszej strony, pokazać jego energię i ukazać zespół jako całość. Natomiast drugi typ ujęć – indywidualne portrety biznesowe – powinny skupić się na ukazaniu pracownika w świetle wizerunku organizacji.
Mimika twarzy, ułożenie rąk, pozycja ciała a nawet kierunek spojrzenia portretowanej osoby mają ogromne znaczenie w przypadku profesjonalnych zdjęć korporacyjnych. Tutaj liczy się każdy szczegół. Nawet najmniejsze elementy wpływają na efekt końcowy sesji fotograficznej.
Sesja korporacyjna – kilka słów o celach
Najczęściej zdjęcia korporacyjne służą do promocji firmy czy wewnętrznych prezentacjach. Materiały te wykorzystuje się na stronach internetowych, blogach, profilach społecznościowych, raportach, prospektach, a także broszurach, ulotkach i reklamach firmowych.
Rola fotografii w biznesie jest niezwykle istotna! Profesjonalne fotografie poprawią skuteczność Twoich działań a co najważniejsze – odpowiada za tworzenie pierwszego wrażenia !
Profesjonalna fotografia korporacyjna jest połączeniem mocnego wizerunku i pozytywnej, budzącej zaufanie postawy. Pozytywny wizerunek firmy sprawia, że ludzie chcą dla niej pracować. A jeśli chodzi o pozytywny wizerunek to najskuteczniejszy będzie – uśmiech!
Jako fotograf z wieloletnim doświadczeniem staram się skutecznie walczyć z ze zbyt sztywnym i „nadmiernie nadętym” efektem popularnym w przypadku fotografii biznesowej i korporacyjnej. Powstała niezliczona ilość badań mówiących o tym, że uśmiech znacząco wpływa na lepszy odbiór. Uśmiech ma moc!
Zmniejszenie stresu związanego z sesją zdjęciową jest kluczowe dla zadowalających efektów. Pozytywna atmosfera na planie zdjęciowym, profesjonalny make-up i obecność wizażystki, przygotowanie fryzury i dobór odpowiedniej garderoby. Wszystkie te elementy poprawią samopoczucie i zbudują Twoją pewność siebie przed obiektywem.
Ważne jest ustalenie spójnego klimatu zdjęć korporacyjnych. Bez względu czy sesja korporacyjna obejmuje fotografowanie jednej osoby czy grupy 20 osób, proces i jakość usługi jest taka sama.
Istotą zdjęć korporacyjnych jest spójność – portrety powinny tworzyć jednolity obraz wspierający pozytywne postrzeganie firmy a także świadczyć o jej najwyższych kompetencjach. W zdjęciach grupowych szczególny nacisk kładę na ukazanie jakości i poziomu relacji pomiędzy pracownikami. Dla mnie jako fotografa korporacyjnego najważniejsze jest pokazanie pracownika, partnera, kierownika czy członka zarządu, a także całego zespołu na jednym ujęciu w jak najlepszy sposób.
Jak przygotować się do sesji korporacyjnej?
Odpowiedni wygląd podkreśli Twój profesjonalizm. Warto zadbać o kilka poniższych kroków, by całe przedsięwzięcie było miłym doświadczeniem. Nie musisz robić wiele. Oto kilka najlepszych porad i wskazówek, które pomogą przygotować się do zdjęć:
- Jakie ubrania wybrać do zdjęć korporacyjnych? W przypadku sesji biznesowej kolor Twojej garderoby ma ogromne znaczenie. Przymierz kilka ulubionych zestawów a następnie spójrz w lustro i zastanów się co ten strój mówi o Tobie? Czy chcesz być odbierany jako profesjonalista, lider, a może kreatywny business partner. Jaki wizerunek chcesz zbudować swoim nowym zdjęciem?
Oto szybkie podpowiedzi co wyrażają kolory w biznesowym dress code:
- granatowy i niebieski – sprzyjają wizerunkowi eksperta, podkreślają otwarty i kreatywny umysł
- zielony – stosowany jest do podniesienia poziomu zaufania, podkreśla spokój i harmonię
- czerwony – charakteryzuje dominację i dynamikę, świadczy o chęci zwrócenia na siebie uwagę, ale jest tez kolorem ostrzegawczym
- różowy ma charakter wyciszający, manifestuje kobiecość
- brązowy – podkreśla niezawodność i wytrwałość, ale też brak poczucia humoru
- szary – ukazuje władzę i perfekcjonizm, budzi szacunek, kreuje autorytet
- biały – wskazuje na uczciwość, efektywność pracy, dbałość o czystość i prostotę
- czarny – to symbol elegancji, prestiżu i perfekcji, budzi zaufanie
Warto dodatkowo pamiętać, że drobne wzory i cienkie paski nie będą dobrym pomysłem. Nie wyglądają korzystnie na ekranach aparatów i komputerów. Więc jeśli możesz zrezygnuj z koszul w drobne wzory i wybierz coś gładkiego.
Napisy na ubraniach i loga marek – tego unikamy bezwzględnie! Jeżeli umieścisz takie zdjęcie w Internecie, zostaniesz na długi czas powiązany z tym co masz napisane na swoim stroju.
A co z ubraniami przy portretach czarnobiałych? Weź pod uwagę odcienie i postaw na kontrasty. Np. jasnoniebieska marynarka z różową koszulą może wyglądać pięknie w rzeczywistości, ale gdy zmienimy obraz na czarnobiały to oba kolory zleją się ze sobą.
2. Makijaż do zdjęcia korporacyjnego pomoże wykreować profesjonalny wizerunek. Matowa skóra i zatuszowane niedoskonałości cery to podstawa, do tego nienagannie podkreślone oko pozwoli pokazać Cię na fotografii korporacyjnej w najlepszym wydaniu.
3. Naturalna fryzura do zdjęć. Ułożone włosy przy portrecie są równie ważne co makijaż biznesowy. Jeżeli możesz to umów wcześniej wizytę u fryzjera. Rekomenduję ubezpieczyć się podczas sesji w szczotkę do włosów i lakier, by ewentualnie przygładzić niesforne i odstające kosmyki.
4. Jak pozować by wyglądać dobrze? Podczas sesji korporacyjnej pokieruję Cię tak, byś wyglądał i wyglądała doskonale. Pamiętaj jednak, że komunikacja i ustalenie szczegółów to połowa sukcesu. Opowiedz mi o tym co lubisz, a czego nie lubisz na zdjęciach i jakie wrażenie chcesz uzyskać. Dzięki temu wspólnie wypracujemy pożądany efekt.
5. Pamiętaj o pozytywnym nastawieniu! – „Nie lubię się na zdjęciach! Nigdy nie miałem dobrego zdjęcia ..” – słyszałem to już setki razy! Zaufaj mi i weź głęboki oddech. Jestem od tego, by zrobić ci możliwie najlepsze zdjęcie. Nie zamykaj się w sobie i pozwól mi je wykonać. Odpowiednia atmosfera sprawi, że stres zniknie, a czas sesji zmieni się w ciekawe doświadczenie.
Fotografia korporacyjna – zdjęcia
Wizerunek Twojej firmy czy marki biznesowej decyduje o tym jak postrzegają Cię klienci, partnerzy biznesowi, media i konkurencja. Jeśli interesuje Cię profesjonalna sesja biznesowa kobieca lub męska w Warszawie porozmawiajmy o szczegółach.
Wykonuję zdjęcia korporacyjne w Warszawie – w siedzibie Twojej firmy wykorzystując mobilne oświetlenie i tła, w studio fotograficznym, czy zdjęcia biznesowe w plenerze. Biznesowe portrety we wnętrzach firmy na tle logotypu kojarzącego się z firmą, a nawet sesje korporacyjne w plenerze, w otoczeniu w biurowców. Ty decydujesz co jest dla Ciebie najlepsze.
Podczas rozmowy przed sesją korporacyjną musze poznać Twoje oczekiwania i potrzeby. Opowiedz mi jakie pełnisz stanowisko i jaki jest cel sesji. Wspólnie ustalimy miejsce, charakter i klimat zdjęć korporacyjnych. Niektóre profesje wymagają bardziej formalnego charakteru. Inne, wolne zawody pozwalają na więcej spontaniczności i mniej oficjalne stroje, co za tym idzie, więcej swobody i luzu podczas sesji wizerunkowej.
Cena sesji korporacyjnej – zdarza się, ze zdjęcia korporacyjne trwają kilka dni. Wiąże się to z udostępnieniem przestrzeni biurowych do zbudowania planu zdjęciowego oraz ilości portretowanych osób. Dlatego każdy projekt wyceniam indywidualnie.
Jeśli interesują Cię zdjęcia korporacyjne w Warszawie dla Ciebie i Twoich pracowników to Zapraszam do kontaktu!