Sesja lookbook

Może zastanawia Was co to jest lookbook albo czym różni się sesja lookbok od zwykłej sesji zdjęciowej? Sesje zdjęciowe typu lookbook to podstawa każdej kampanii odzieżowej. To zdjęcia przedstawiające nową kolekcję danej marki. Celem takiej kampanii jest ukazanie ubrań na modelce lub modelu w jak najlepszy sposób.

Fotografia lookbook to dziś dziedzina, z którą spotykamy się na co dzień. Robiąc zakupy online przeglądamy różnego rodzaju zdjęcia lookbookowe: na stronach internetowych, social mediach, czy internetowych katalogach modowych. Takie zdjęcia to podstawa dla funkcjonowania każdej marki odzieżowej w sieci.

Sesja lookbook Warszawa

Fotografia produktowa, czy zdjęcia typu packshot, które mają spełnić swoje reklamowe zadanie, powinny być wykonane na białym lub szarym, neutralnym tle. Zbędne elementy kompozycji muszą być usunięte, gdyż najważniejsze jest przedstawienie odzieży. W zależności od charakteru marki, każdy lookbook może wyglądać zupełnie inaczej. Zdjęcia można zrealizować w ciekawym wnętrzu, w plenerze, lub wykorzystać inne kolory tła. Na przestrzeni kilku lat fotografia mody zmieniła się diametranie i wciąż ewoluuje. Z bardzo prostych w formie zdjęć, zaczęły powstawać rozbudowane produkcje lookbookowe, przypominające niemal duże sesje edytorialowe.

Najistotniejsze jest, by zachować spójność w pokazaniu całej kolekcji i skupić się na ubraniach. Dla mnie jako dla fotografa mody to niezwykle ważny aspekt, gdyż zależy mi każdorazowo na pokazaniu indywidualnego ducha marki.

Dbam o to, by realizowane przeze mnie sesje fashion wyróżniały się na tle innych.

Sesja zdjęciowa w stylu lookbokowym

Co zrobić aby sesje lookbookowe nie były nudne? Wiemy jaki jest nadrzędny cel fotografowania kolekcji ubrań – ukazanie sylwetki z przodu, z boku i z tyłu tak, by wyraźnie pokazać cały projekt. Poprzez dynamiczne ruchy, lub zdjęcia wykonane w lekkim obrocie wprowadzimy więcej „życia” i zaciekawimy widza. Poprzez ruch i dynamizm możemy zaakcentować rodzaj tkaniny lub jej fakturę. A odpowiednio dobrani modele ukażą charakter kolekcji.

Kolejną sprawą jest wybór oświetlenia do sesji modowych. Dobrze dobrane światło studyjne nie tylko pozwoli najkorzystniej ukazać kolekcję ale dodatkowo spowoduje, że proces retuszu będzie jedynie lekkim dopełnieniem dla zadowalającego efektu końcowego.

Make up i włosy modelek jest równie istotny. Makijaż powinien być delikatny i naturalny. To samo dotyczy fryzury – im prostsza tym lepiej. Zapraszam na sesję zdjęciową ze stylizacją, make up i fryzurą!

W przypadku rozbudowanych stylizacji warto jest rozbić sesję zdjęciowa na dwa dni. Próba ściśnięcia sesji z 30-stylizacjami w jeden dzień zdjęciowy grozi pośpiechem, a nawet może okazać się fiaskiem.

Odzieżowa sesja zdjęciowa – lookbook

Profesjonalne zdjęcia produktów, które w 100% odzwierciedlają kolor materiału i jego strukturę to coś, czego nie można pominąć wypuszczając swoją kolekcję ubrań na rynek. Jako profesjonalny fotograf modowy realizuję sesje w studio fotograficznym na terenie Warszawy. Jeśli potrzebujesz zdjęć do sklepu internetowego, na Instagram, zdjęcia odzieży i zdjęcia produktowe zapraszam do skorzystania z mojej oferty i zapoznania się z cennikiem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *